Nötter!

Har fått ett tips från mitt inlägg : jag gör mina egna bedömningar, om att ja mår dåligt.
Järnbrist
Känslig för blodsockernivån? Undrade Eva. Åh ja det är ja verkligen, får ja inte mat i mig ofta blir ja riktigt dålig och grinig, har varit så sen... ja ALLTID.
 
Mamma brukar alltid säga så att ja alltid blivit så argsint å grinig så fort maten dröjer lite, ja mår som bäst om ja får äta nåt ofta.
 
Så Eva gav mig tipset att äta tex nötter, å helst INNAN blodsocker nivån ändras. Äta i förebyggande.
Och jag ska ABSOLUT INTE ta hjälp av vitt bröd eller socker. (vilket är precis så ja gjort nu dom senaste gångerna ja mår såhär dåligt, 1-2 chokladkaker kan ja kasta i mig på, ja skämtar inte när ja säger mindre än 2 minuter!!!) D e liksom brottåm när ja känner mig sådär dålig , känns som om man tuppar av NU om ja inte får nåt i mig NU!
 
Hur som helst, så nu har ja iaf gått å köpt mig Nötter på colas resturang, nu innan dom stängde!
Hoppas hoppas det hjälper!! Vill inte må dåligt igen!! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0