Jag ser det regnar..

1 september, det regnar, ser faktiskt ut som höst.
 
Arraz har blödit inatt igen, men i betydligt mindre mängd. Så jag avvaktar som veterinären sagt. Kommer det en större mängd igen, måste vi åka in.
 
Skumt att han bara blöder på natten?! Jag fattar ingenting.
 
Hur som helst, ja har vaknat flera gånger inatt rent reflexmässigt och kollat Arraz och om vi badar i blod. Så sömnen denna natt har vart sisådär, ja är nog en aning orolig eftersom ja vaknar för att kolla upp Arraz flera gånger under samma natt.
 
Nu är jag iaf på jobbet, så att det regnar gör inte så mycket idag, och det känns skönt att veta att Shacken stått inne inatt och fått sovit ut för första gången på 3 månader. Det gör nog henne gott.
Det är stallmöte idag, men ja missar det, syster får väll berätta vad som blir sagt senare.
Elvis ska oxå få komma hem till Herrhagen idag, stackarn har ju stått ute i detta skitväder som vi haft i 2 dar nu. Jigge, Maddes häst är hemma hos sig igen, han hade blivit glad att få komma hem till sig igen.
Det känns ju skönt det iaf såå man slapp lämna en ledsen kuse.
 
Vi hörs nog lite senare under dagen, ha det bra ni alla där ute i vårt avlånga land!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0