Jag ger mina egna bedömningar

Sitter och funderar vad ja ska göra av mina lediga dagar, ja vill verkligen åka bort nånstans, gärna med hästen, annars tar ja bara med Arraz och åker någonstans. Känner att ja behöver lite andra vyer, komma bort lite.
 
Sen sitter ja å funderar på om ja borde gå till läkaren, i flera veckor nu har ja fått något som liknar typ blodsockerfall? Heter det så? Ja blir alldeles kallsvettig, darrig och yrslig, sådär kan ja må när ja är jättehungrig, nästan så man svimmar, har tom fått stanna bilen då ja kört, för ja känner som om ja håller på å tuppar av.
 
Jättejobbigt! :( Jag får det ca 1-2 gånger om dagen, nu på förmiddagen och sen på eftermiddagen, speciellt dagar då jag jobbar? Vet inte om det har med att göra att ja sitter så mycket, och äter så sällan, alternativt dricker äter onyttigt?
 
Hade mycket så här speciellt för en ca 10 år sen då ja bodde i Smara och då jag gick i skolan, då tom svimmade jag 1 gång utav detta. asläskigt. Men ja gillar inte läkare så ja har aldrig tittat upp det.
 
Jag försöker ge mina egna bedömningar istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0