Varför driver man en blogg?

Ja , varför gör man det?
Är inte en blogg ett sätt att uttrycka sig, att säga sin mening, sin åsikt, berätta sitt tänkande?
Ett sätt att dokumentera sitt liv, sina intressen?
Är inte en blogg en plats där DU kan och får och vill skriva EXAKT det du vill skriva???
 
En blogg kan vara ett sätt att föra fram sina åsikter, erfarenheter, tankar eller rent av sitt hemligaste innerst.
 
En blogg kan vara en dagbok, ett politiskt forum, ja...
 
En blogg kan vara EXAKT DET DU VILL ATT DEN SKA VARA!
 
I Sverige har vi YTTRANDEFRIHET !
 
 
Jag har min blogg som min egna lilla dagbok, där ja dokumenterar mitt liv, erkänner mina brister, skriver vad jag känner, tycker, och anser.
Jag gillar ibland att gå tillbaka å kolla vad ja tex gjorde för 1 år sen, ja kan gå tillbaka i livet, och minnas och känna. Jag kan skriva ner alla mina tankar, åsikter om saker och ting. Jag kan avslöja mina drömmar, planera min framtid och bara vara i min blogg.
Jag driver min blogg för att jag kan uttrycka mig fritt och skita i vad andra tycker och tänker om vad jag har att säga.
För i MIN blogg , där skriver jag EXAKT vad jag vill!
Åh gillar man inte det, så ger man fan i att läsa det!
 
God natt världen, sov gott allihopa!
 
(ps! kommentera gärna bu eller bä om detta inlägg)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0