Ursäkta avbrottet!

Hej alla! Ber om ursäkt för blogg avbrottet. Men jag har varit med Stisse hela senaste dygnet. Åh när ja är med han vill ja ge 100% me tiden med honom, så att blogga fanns inte tid för. Hoppas ni förstår.
Vill ge hela mig, hela min kropp till honom dom få dagar vi träffas. ;)
 
Ja vet ni förstår. :)
 
Igår åt vi en god älgbiff middag och drack vin ända in på småtimmarna. Idag har vi plockat MASSOR av svamp, sen så red jag tjockis Shakira på banan. gick bra, men hon flåsar en välldans, hon tycker det är jobbigt med sin stora mage nu... :(
 
Men hon är välldigt glad och trevlig, märks att hon trivs.
 
På vägen hem från stallet stod det 9 st älgar och kalvar på samma åker, samma åker som Shakira å ja träffade på dom. 9st??!!! woooowww,,, antar d bara är att vänja sig....
 
Nu blir det en skönhetssömn, sen jobb hela helgen!
 
Good Night!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0