Summan av kardemumman

Japp, vad har ja för kommentar på dagens spår träning:
 
1a spåret jag la, med 4 leksaker var rätt rakt och enkelt, det gick superbra!
 
2a spåret var personsök då han skulle leta upp mamma i skogen. Han hittade henne men följde inte rätt spår i början, han hittade till slut rätt spår men väl framme var han helt ointresserad av morsan.
Så , han verkar inte lika intresserad av att följa någon annans doft än min.
 
Så nästa gång tänkte vi göra så, bara för att kolla om min teori stämmer, att jag får gömma mig i skogen och mamma får ta Arraz å spåra upp mig, så får vi se om han följer spåret bättre då, är så fallet så har vi ju lite att jobba på, eftersom han måste lära sig följa andra dofter än mina.
 
Ullis var klockren idag på träningen, i båda spåren hon gjorde. Men så är hon ju schäfer oxå! ;D
 
Nu har ja lämnat mamsen på jobbet, å själv ska ja bära ved och elda i pannan så vi får upp lite värme i kåken.
 
I efm blir det ridning och stallmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0