Dåligt samvete, ja vill ha råd!

Jag får dåligt samvete av mina egna tankar. Jag har funderat så mycket över Shakira och vår träning.
 
Jag vill träna å känner det nödvändigt att träna på bana, ja vill ju lära mig mer, utvecklas m.m.
Men samtidigt vet jag att Shakira tycker inte det är ett dugg kul att springa runt på en bana å utföra massa "konster" Ja tror inte riktigt hon ser meningen i det å framför allt inte vad som är kul i det.
Kanske är det jag som gör att hon tycker det är tråkigt, fast ja e ganska säker på att rida på en bana för Shakira, det är verkligen inte hennes bästa grej här i livet.
 
Shakira blomstrar upp ute och hon blomstrar framför allt upp då hon ska jobba med kor.
Det är 2 olika personligheter som visas upp .
 
Åh eftersom ja vill träna åh Shakira tycker det är trist, så får ja såå dåligt samvete :(
Skulle så gärna vilja ge henne det HON tycker är kul, åh jag äälskar att rida med kor, men möjligheterna här i Sthlms området är FÅ.
 
Ja kan inte rå för att ja lite längtar efter en till häst att ha, en häst som är villig till arbetet även på en bana, som tycker det är kul att lära. Åh då får ja dåligt samvete gentemot Shakira för att ja vill ha en TILL HÄST.
 
Vad ska man göra tycker ni? Har ni något råd att ge? 
 
Ja menar, ja e inte direkt den sorten som köper häst för att ja har ambitionen att bli bäst på det ja gör, utan ja köpte ju Shakira för att ja blev förälskad i henne som häst, som personlighet.
Så ja skulle ha lite svårt att sälja henne bara för att hon inte tycker det är kul med träningen på ridbanan. :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0