bara ett tankspritt inlägg

ont i magen å orolig. Varför? Jag vet inte.

om 1.5 timma så har ja helg igen! Blir min 3dje lediga helg på raken, tack vare att ja tog semester förra helgen, har känts riktigt lyxigt dom senaste veckorna, med många lediga helger och dagar. :) Ja borde vara nöjd men det är jag inte.
Varför blir man aldrig nöjd? Varför letar man alltid efter något mera?

hur som helst kl halv 9 på lördag morgon ska ja ta emot ett lass ved, efter det så drar mamsen ja och hundarna upp till Ammie Barrefjord i jädraås, där ska vi köra Arraz i spann och ev sover vi över, om så är fallet ska vi även köra på söndag morgon igen innan vi åker hem igen. :) Ska bli sååå himla kul! och foton ska tas! :D

För övrigt så avslutar ja mitt gamla liv och påbörjar ett nytt kl 14.30 den 26 november. Då ska jag hypnotiseras. Sen ska ja va rökfri 40 minuter senare!! Spännande!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0