Nu eller aldrig!

Vaknade tidigt, med en pirrande känsla i magen och en insikt,,, " Livet är kort & kan bara levas en gång" 
& "Man ångrar ingenting man gjort, bara det man inte gjort"
 
Det är en stark känsla och ett hopp om livet jag vaknade med, tänker faan sitta här tills äldre dar å dunka huvudet i väggen och ångra ALLT ja INTE gjort!
 
Det går inte, då kommer jag dö olycklig. Jag vill inte dö olycklig!! Jag vill leva livet, och jag vill göra det NU, innan det är försent!
 
Gårdagens samtal med min kollega Katarina, börjar ta form och få färg..
 
Det är nu eller ALDRIG!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Älskade Vännen...!

Så länge vi har drömmar och mål så är det aldrig något som är försent !! Och det oavsett om saker och ting händer nu idag eller nästa månad eller nästa år...
Hoppas att din dag varit bra..

Saknar dig.
Din S

2012-11-07 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0