Gull Arraz!

 
Arraz tycker inte om att bli fotad. :)
 
Ïdag tog vi sovmorgon, hundarna å  jag, men när kl var 7.30 tyckte Arraz d va dags att gå upp så då satte han tassen i ansiktet på mig. Å när ja inte gick up då, började han kraffsa lite försiktigt, nosa mig på ögonen och slicka mina händer.
Så gullig!
 
Så ja va ju tvungen å gå upp då, då han ansträngde sig så. :)
 
Jaha, idag is the day! Ska vara på götgatan 60 kl 14.30.
ja e fan rädd, känns läskigt nu!!
 
Tänkte ja skulle hinna till Shacken innan, ja red henne lite igår, men hon känns inte helt fräsh,, undrar om hon gått om kul eller fått en spark eller nåt, hon var jättestel i bakdelen, och reagerade konstigt när ja borstade henne på höger bog?
 
Alltid ska re vara nåt :/
Men tänkte löslongera henne idag å se hur hon rör sig, lättare å se när det är dagsljus.
 
Vi hörs sen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0