blahablaha

 
Har faktiskt ingen mascara på mig idag på jobbet!! :O Har ALDRIG hänt förr!! Men det vart så mycket i morse att ja sket i d mesta.
 
Hade ja haft lite mörkare fransar hade ja fan ALDRIG sminkat mig mer än möjligtvis då man ska på fest (vilket inte händer så ofta..., typ aldrig)
 
Efter jobbet ska ja till stallet å rida lite i det kolsvarta regnmörkret, sen hem å sooova, så man orkar med sista jobbdagen. Mår lite halvtjurigt, känns som om nåt lurar i kroppen men som inte bryter sig ut. Det går i vågor.
 
Åh näsan gör att ja har ont i pannan ?! :P
 
Sitter som vanligt å drömmer mig bort när ja e här på jobbet, (man har FÖR mycket tid att tänka här)
Sitter å hoppas på huset i Sorunda med stall, funderar över hur d skulle va å bo där? Och hur mysigt det skulle va att ha min Shacken hemma å även Elvis under samma tak ♥
Vadå mysigt!! Fast det var en aning off, tyckte ja när vi åkte runt i dom omgivningarna, Stisse å jag,, men det är nog en vanesak, tror ja blivi lite bortskämd under det senaste året med att ha NÄRA till jobbet :P
 
Men gud såå ja längtar tillbax ut på landet!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag sa ju att jag älskar dig oavsett smink !!

Svar: åh ja dig vännen
cowboy dream

2012-11-24 @ 18:34:56
Postat av: Stefan

Vilken tur !! Då lägger jag inte ner mer tid på att sminka mig då :-)
Puss å kram.

2012-11-25 @ 02:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0