Nån som har några tips?

okey, första dagen utav 5 tolvtimmars pass denna vecka är snart avklarad. Jag har suttit med min plast sen i morse och knäppt sönder plastbubblorna, har träningsvärk i tummarna nu och skavsår mellan tumme och pekfinger, så imorgon blir det nog 2-handsfattning på varje plastbubbla :P haha!
 
Blir lite bekymrad över Shakira, eller igentligen inte Shakira, men på tjejen som driver lösdriften, eller hon är bekymrad över att Shakira krubbiter/ luftsnappar på stallbyggnaderna, åh det förstår jag, man vill ju inte att stallet ska ha en massa bitmärken, så ja förstår henne, men det finns ju inte så mycket att göra med en häst som krubb biter :( Jag har ju gett henne dom bästa förutsättningarna nu iaf genom att hon får stå ute och äta på fri tillgång, vilket sägs vara bra för krubb bitare. Jag ska smörja in lite med anti bit oxå å se om det hjälper, men mer än så kan ja inte göra :( vad jag vet iaf? kom gärna med tips!
 
Åh vad jag vill ha mitt eget känner jag, så ja kan fixa å dona bäst ja vill, precis så som ja vill ha det. Å så ingen stör sig på Shakiras krubb bitning. För den kan hon inte rå för. :( Jag undrar vad som gjorde att hon började krubb bita? Undrar hur länge hon har haft den beteendestörningen?
 
Hon kanske har blivit stressad eller nåt i sitt tidigare liv, som gjorde att hon började krubb bita?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0