mycket tankar idag..

Vart en sorglig dag idag med många tankar, klump i halsen å salta tårar.
Har inte låtit mig själv känna för mycket vad det gäller Jack.
 
Men idag tänkte jag att joo, han är allt värd min tanke å mina känslor.
Vill att han ska veta att ja fortfarnande finns här för honom å kommer alltid att göra det.
 
Den hunden glömmer jag aldrig någonsin, han var mitt allt, hela mitt liv, ja gjorde allt ja kunde för honom.
Det var Jack och Jag. Han fanns alltid vid min sida, när andra försvann, fanns han alltid kvar, han var som min andra hälft.
 
 
 
Nu ska ja försöka att ta mig till stallet där ett annat dyngsurt hjärta står. Har vräkt ner regn över stackars Shakira i snart 2 dygn, åh nu snöar det till råga på allt. På med täcken å mata med lite godis så Shacken får lite värme i vintermörkret!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0