Ledsen.

När man har känslor för någon, blir man jävligt skör och sårbar. Jag är jävligt känslig när ja gått in i den skiten.
För mig STÄMMER ensam är stark, för ja har ingen kraft alls när man sitter i skiten å är kär.
 
Jag blir vek. Förvirrad och blir jävligt sårbar.
 
Nu känner ja mig arg ledsen och irriterad, och förvirrad. ja blir kall. Hur ska man vara för att andra ska vara nöjda med en, lita på en? Jag kan ju inte vara nån annan än den jag är?
 
Ja kommer aldrig bli gift (inte för att ja absolut vill d) Men ingen verkar stå ut med den jag är, åh jag är den ja är, ja tänker inte ändra på mig eller mitt sätt för en annan människas skull bara för att dom ska känna sig trygga och säkra.
 
Antingen litar man på varandra , eller inte! Åh kan man inte d, nä då finns det ingen vits med det hela.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0