Långlunch

Har precis avnjutit en lunch med några st från cola, dom bjöd på kyckling och potatissallad, vart en långlunch på drygt 1 timma.
 
Tack för den! :)
 
Nu blir det en kopp kaffe och lite bloggning, sen är det bara 4 timmar kvar :/
 
Jag hade i många år problem med min mage.. känns som om det har börjat igen, den har gjort ont i flera dar nu, å det svider från magen upp i halsen. Magkatarr??
 
Varför?
 
Jag vet inte :/
Kanske ja ska försöka bli lite sundare?
Och så skulle ja nog vilja få lugn å ro omkring mig.
Känner mig stressad men kan inte sätta fingret på vad :(
 
well, well.
 
Efter jobbet åker ja till Shacken, sen ska ja nog hem å vila igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0