Jag har en ide!!

tror det kan bli en super ide, nåt riktigt populärt för Stockholmarna! :D
 
Jag har kommit på en affärside... den har legat å grott ett tag i min hjärna, åh ja tror fan på den... :P
 
Vad säger ni om turistkörning med hundspann i Stockholm city?!
 
Kanske en härlig tur ute på djurgården?
 
Hell yes! Ja tror absolut det skulle bli ett populärt turist aktivitet!!
Man kan ju likna det med typ turridning som e så vanligt runt om i landet, fast här får man chansen att åka hundspann, året om i Sveriges huvudstad!!
 
Ska spåna vidare på detta och prata med Hundspanns proffset Ammie Barrefjord!!
 
"Cowboysaras Hundspannturer i Stockholm"
 
dananananananaaaaa! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Steff

Det tror jag absolut skulle gå hem!!

Svar: ja eller hur! Det tror jag oxå! fast det krävs ju en hel del av mig och planering innan det kan bli av... måste kunna mera och framför allt skaffa fler hundar! :D
cowboy dream

2012-11-15 @ 10:16:53
Postat av: Stefan

Sara, Älskade...
Läste om din afärsidé :-) Kommer att bli skit bra !!
Du behöver inte köpa in fler hundar !! Ställ dig på Centralen och fråga om det finns några som vill ha extra knäck. Folk springer som tokar iaf och dom är vana att dra sina väsker/slädar :-)Bara att kränga på dom en sele..

Nej då, skämt och sido... Klart att du kommer att fixa det !! Och jag tror på dig och din idé. Kanske kommer att bli svårt att köra mitt inne i stan. Men ut mot på Djurgårn borde fungera, där det är lite glesare med folk... Vad är det för bestämmelser gällande hundspann inne i stan ? Borde väll vara samma som för alla dessa småtåg som går ! Eller måste du ha Taxi utb å en massa tok ? Med tanke på att du kör folk från A - B.

2012-11-15 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0