Jack min skatt

Det har gått ett år sen nu...ett år sen Jack min allra bästa vän fick somna in.
Jag känner det som om det var igår, jag gråter varje dag. saknaden är så ofantligt stor.
 
Jag har undvikit att titta på bilder med dig på. Klarar inte av det. Det bränner i hela kroppen.
Nu när jag skriver detta, är det med en stor klump i halsen, å hur ja än försöker hålla tårarna borta , går det inte.
 
Jag älskar dig Jack å du ska veta att jag  aldrigt någonsin kommer glömma dig, tvärtom! Jag ser fram emot den dagen då vi åter träffas!!
 
Det kommer bli den lyckligaste dagen i mitt liv! ♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

<3 Behöver inte säga mer !

2012-11-28 @ 17:59:48
Postat av: Fredrik Z

Åh! Vilken god bild

2012-11-28 @ 21:02:31
Postat av: cowboysara

tack! han var det finaste jag hade

2012-11-29 @ 05:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0