från 2 hjärtan till 3

Var till Shakira efter jobbet, hittade henne på första försöket i kolsvarta mörkret, så klockan 19.15 var hon redan sadlad och klar å ja satt på hästryggen, sen red vi en liten stund på banan.
Men hon ville inte alls galoppera i något varv idag, hoppas det beror på det blöta underlaget å inte på nåt annat.... får provrida ute på vägarna på onsdag för å se om hon är lika ovillig då....
 
Ja känner mig iaf glad på nå vis, å varm i själen, för ja kom på att nu har ja inte bara 2 hjärtan, utan 3 :)
♥♥♥ = Arraz, Stisse & Shacken :)
 
känns bra!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag gillar att läsa detta !! Å önskar att det förblir så resten av våra liv.
Jag fann dig mitt <3 och fick två till på köpet. Arraz å Shacken :-)

2012-11-07 @ 06:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0