14.36 måndagen den 26/11 blev ja rökfri.

Hypnosen...
 
ja, det var ju en aning udda...
 
Kom fram till götgatan 60, ringde på en lägenhetsdörr, Praesto min hyptonisör öppnade dörren, jag kände genast igen han från tv!
Han ser lite ut som en troll karl...tyckte jag :)
 
Först skrev han upp all min historik om rökning, sen försatte han mig i trans,, vilket gick jääkligt fort och välldigt omedvetet på nå vis.
 
Man är som på två ställen samtidigt..ett ställe är i vaket tillstånd i det rum vi sitter i,, ja hör allt han säger men kroppen verkar sova, samtidigt är jag på dom platser han tar mig till,, eller rättare sagt som han får mig att ta mig själv till, ja får själv bestämma i mitt medvetande hur det ser ut å vad som händer.
 
Tills han tog mig till universum....
 
sen var det  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 VAKEN!!
 
SÅ VAKNADE JA,,,, KÄNDE MIG NYVAKEN, PIGG, GLAD MED NY ENERGI.
 
Men i övrigt kändes allt som vanligt,, det återstår nu å se om detta har hjälpt eller inte,, kan ju redan nu säga att än har ja inte rökt, å än har ja inget särskilt sug till det över huvud taget,, men vi får se!
 
Hur som helst, det hela var ingen hokus pokus, han pratade med mig hela tiden å ja lyssna, han sa inge trolleriord eller nånting :) Han förklarade att man lär mitt undermedvetna att byta taktik vid röksug, och rökvanor. Det var sånna senarium han fick mig att tänka mig in i. om ni förstår...?? :)
 
Svårt å förklara det hela..
En skum sak i det hela var att när d var klart å ja kom ut på trottoaren på götgatan, hade ja ett fruktansvärt starkt sug efter en kall bira!! D ända ja tänkte va "vart e närmsta pub!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0