Wadesadel hittad!!!!!

Ja nu är man skapligt trött, tom ölen går i seg fart idag, är nog lite trött efter nattens festligheter.. :P

Kimberly Mills som har försökt hjälpa mig att hitta en wadesadel, har nu äntligen hittat en som vi bestämt oss för, 18000 kr med frakter och tullar m.m. ooooohh, va ja blir pank nu :P Men det är jättefin och jag kommer troligtvis kunna ha den många många år  framöver.
Sen så har jag och Shakira våran nya BUCKAROO STIL. Coolt som fan!

Bilderna jag fick på sadeln har jag dock råkat radera :(((( så ja kan inte visa er den nu tyvärr :((

Har äntligen ridit min häst idag, var ju över en vecka sen jag red henne, men hon har dock blivit riden nästan varje dag då hon varit utlånad till den ena och den andre :)
Gick bra idag, jag red på banan, tränade lite volter, stora och små och så tränade vi även lite rollbacks/rollaway. gick fin fint tycker jag!

NU ska jag nog ta mig en bad och sen slappa lite vid tvn.

God natt på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0