Wade sadel i utkik!!!!!

Jag köpte mina sporrar av Kimberly Mills, ni vet dom där ursnygga ja köpte för någon vecka sen,, nu har jag även fått hjälp av Kimberly med att hitta en wade sadel som ska passa mig och Shakira, hon har hållit utkik efter sadlar åt mig och Shacken, och nu tror hon att hon har hittat en passande wade sadel till oss!! wwiiiieeeee!!!!

Jag sitter och väntar på att hon ska maila över bilder till mig på den :D Så jäkla spännande!!! :D
Hon har tom hittat en Billy cook modell!!

Hon verkar välldigt duktig och nogrann vad gäller att hitta rätt sadel, så ja har fått måttat mig själv på både längden och bredden hit och dit. :D

Jättespännande!!! Jag återkommer när jag fått bilder på sadeln som KANSKE kommer passa mig och Shacken!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0