varje minut är viktig

hejjee!
Vad gör ni? Själv jobbar jag som vanligt... är iaf en röd dag idag= lite OB tilllägg. Kan sitta bra i plånboken.
Men sen är jag iaf ledig imorgon och över helgen, sköönt!
Har inte ridit min häst på 1 vecka nu :O Känns förjävligt! Men andra har ridit henne så hon har inte bara fått stå, som tur var, jag skulle ha ridit igår om det inte vore för mitt jobb, fick visst jobba över... ingen som frågade om jag kunde, man tog det bara för givet, sånt gör mig jävligt ledsen och förbannad. Varje minut är vktig för mig efter arbetstid, annars hinner jag inte med mina djur, så som det hände igår. Jag försöker faktiskt ha ett liv utanför mina 12 timmars pass.. :((

well.... ska försöka svälja det...OXÅ....igen... hmmmm.....

vi hörs sen, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0