Träck kontroll och sommarbete

God morgon, eller god förmiddag, har 2 st besikningsmän här i huset som springer runt överallt och studerar, det är en efterbesiktning. Grannen här brevid har sprängt på sin tomt  i ett par veckor, men är klara nu, så då ska dom ha en sån här efterbesiktning för att se att inte huset har fallit ihop :)

Åh än står det ju upp, sicken tur!! ;D

Ska dra iväg till stallet sen, vovvarna får följa med mig dit.
Har beställt träckprov nu till alla 9 hästar i stallet. Är ju faktiskt snart dags att släppa dom på sommarbete, Våra 3 hästar ska stå på kalsvik, nån km från vårt stall.
Jag saknar verkligen att ha min egna gård och få ha mina hästar på hemma plan... :(( Är ju såå mycket mysigare att ha det så, vem vet, kanske kommer ja dit igen nån dag ....

Nu är det bara att acceptera läget, sökte föresten ett hästjobb i Grödinge igår, dom hade även en bostad där man fick bo i, får se om ja får något svar tillbaka.

 kalsvik ryttarcenter




Sommarhagen på Kalvsvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0