Tränat Arraz

PUUUUH!!!!

Har tränat Arraz en timma nu efter att jag kom hem från nattfodringen.
Han har fått dragit och dragit och dragit.....och DISKUTERAT med sin matte. Jag försöker få han att gå längs höger vägren, vilket han INTE vill....han vill helst gå åt mitten och ännu hellre på VÄNSTER sida....
Vi har ju inte direkt tränat detta förut, men nu har det blivit nödvändigt då vi tränar på trafikerade vägar, och då han ändå går 1,5 meter framför cyckeln så MÅSTE han lära sig gå längs vägrenen, annars har jag snart en platt hund..... :O

Well,, det är väll bara att nöta vidare men man kan bli en aning frustrerad när det bir för mycket "diskutioner" :/

NU har jag hällt upp mig ett STORT glas rödvin, och Arraz ligger brevid mig här i soffan och snarkar,,, fan vad jag ÄLSKAR han.... han är min Bebis "vilda bebin" :) Nej men seriöst, han har kommit och betydit ALLT för mig. Jag behöver han för att överleva men han behöver inte mig så pass mycket..än tror jag,, men det kommer nog bli så en dag...jag kände det idag,
Jag var JACKS ALLT. Det vet jag, till 100 % Han kunde INTE vara utan mig.
Och idag kände jag en speciel känsla "den känslan" med Arraz oxå. Ja tror den kommer att växa....




Min Arraz, här tror han att han är en katt oxå....sitter på armstödet på soffan....han brukar även ligga raklång på ryggstödet???? Eeehhh.... men fan vad jag älskar min Arrizebarrhane!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0