Torpet i Knivsta skogen

Har varit och kollat på världens gulligaste torpställe i Knivsta, tror ni man blev kär eller?!!
Det finns dock inget vatten indraget i huset och bara utedass, men det gör inget!!! Är sååå charmigt!
Problemet är bara att dom vill ha hyran i förskott...för ett helt år, PLUS DEPOSITION!!!! :O
Va ju lite att ta i ...tycker jag... Ja får se....sen var det 1 nackdel till, det var absolut inte till salu... :(




Och på hemvägen mötte jag upp Eli som köpte min ropingsadel på Hööks parkeringen :) Så blev man av med den med, nästa vecka förväntas min Wade sadel komma till Sverige, men eftersom ja inte har någon brådska med sadel då jag har en skadad häst så hämtar jag upp den på High Chaparall om ca 1 månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0