Finn 5 Fel

God morgon , sitter och kollar igenom bilderna från igår, rätt så intressant faktiskt, man skulle ju kunna göra en lek: FINN FEM FEL. Ganska intressant som sagt, jag kan granska mig själv och se mina fel och brister som jag gör på dessa foton

 
Här tex så har jag ju alldeles för lite ytterskänkel, och jag håller  innetygeln fel, jag borde ha hållt ut armen ordentligt och visat vägen tydligare samtidigt som ja använder ytterskänkeln mera, vi hamnar i en alldeles för stor båge hära, inte bra i en tidsgren...


Samma sak hära, jag styr fel, borde hålla ut tygln mera och visa vägen bättre, istället försöker ja svänga och samtidigt bromsa henne med att ta bak tygeln, inte bra...

Man ser ungefära samma fel på varje foto där ja ska svänga runt konen...

Såå....det blir min läxa tills nästa gång jag tränar barrelrace, idag ska vi ta en skön uteritt dock och imorgon ska hon få vila.

Kommentera gärna fotona och hitta fler fel eller (om ni hittar nåt rätt...) hehe...om det finns nåt rätt i bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0