Min dag i lite snabba drag

Här är jag i min nya hatt, den är ok, men inte mer än det, dessutom vill den flyga av i galoppen.... hmmmmm....



Efter lite utprovning av hatt så solade jag mig en stund, sen så cycklade jag med Arraz, han tyckte det var välldigt jobbigt i värmen så det blev en kortis runda. Sen var han trött, varm men nöjd :)



Mamsen var oxå med och premiär cycklade med ullis, första gången efter att hon pajade tassarna sist, det gick jättebra och  tassarna höll.

Sen åkte jag till stallet och red Elvis på banan, han är UNDERBAR, så lätt och så lättsamlad, härlig häst, saknar han enormt (som min) :)
sen red Jag shakira, pleasure träning , gick rätt bra men hon var välldigt slö, men så var det ju oxå 100 grader varmt på rute och full sol på ridbanan. I dont blame her.. :)



Sen betade jag med dom båda, och därefter, efter 1,5 timmas väntan ...kom äntligen vetrinären och vaccinerade Shacken.
Sen drog jag hem i ryslig fart och tillagade genast en god middag till mor och mig, grillad kyckling, currysås och en god grönsallad, mumsgott, och extra gott att äta ute!





Efter maten, kunde jag inte låta bli att även göra en efterrätt..... :P



yammie!!! :D nu blir det kaffe och negerboll! hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

hej hopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0