Kärleksförklaring..

Min fina underbara Shakira är så otrolig, idag löslongerade jag henne på volten, hon sprang i en rund volt runt mig, galoperade på kommando, stannade på kommando, vände på kommando. Kom fram till mig när ja bad henne, vi gjorde spinn utan att ja rörde henne åt båda håll. Hon kunde ju lika gärna galopperat iväg från mig, men hon höll sig runt mig. 
Alltså...... hon är bara för härlig!! Känns som vi börjar komma varandra djupare in på livet...

Jag har blivit KÄR i henne! Nej! FÖRÄLSKAD! ja..förälskad i min lilla häst, hon väcker sånna känslor hos mig, ja blir bara så glad och pirrig och stolt över min mustang :)

Låter jag löjlig???? :D

DÅ FÅR JA FAAN LÅTA DET!!! Men SÅ ÄR DET!! :D



Det här är första gången jag sitter på Shakiras rygg....det var när jag var och provred henne.
Jag behövde inte ens provrida, för jag hade redan bestämt mig för henne när jag såg henne i LUCKY RIDER tidningen på en annons där. hon skulle bara bi MIN!!
Och så blev det.... :)

Fina fina Shakira!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0