Barrel race Premiär idag!

Idag red Shakira och jag på banan, vi red i 1.40 minuter och Shakira tröttnade inte på hela tiden!!
Vi tränade Barrelrace idag och Shakira tyckte det var riktigt kul och rejsa runt det fortaste hon kunde! Hon "fattade galoppen ganska snart" och gjorde små snabba fina vändningar runt konerna.

Hade inga tunnor så det fick bli stora väg koner. :) Har tyvärr inga foton på det då ja inte hade en fotograf men jag tog några foton innan träningen på min fina pålle! Åh vad jag är stolt över min häst!!!





tog lite foton oxå på dom andra ja hade sällskap av på banan..



Madde och Agarok. Som jag även provade på att rida idag...hmmm...envis kille och blev skita sur på mig när ja började ställa krav, då började han bocka . :)



Lina och Elvis.



Lena och Tore. Lena och jag avslutade ridpasset med en skön sväng i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0