Angenäm Överraskning!

Klockan ringde kl 04.30 idag, trött som ett as klev jag upp, drack kaffe, tog en snabbdusch och packade matlådan. Sen drog jag iväg till stallet, mockade, medecinerade, tvättade såret och plåstrade om, tog tempen 37.7 hade hon.
Sen ryktade jag av henne lite och gav henne frukost, sen gasade jag vidare till jobbet.
Men väl där fick jag reda på att jag hade L pass idag OCH imorgon!! Så det betyder att jag är ledig tills på Måndag! Härligt! 1 veckas ledighet utan att ja visste det!! Man tackar, man tackar!! :D
Nu är jag hemma igen och klätt om till mjukisbyxer och myser framför tvn med vovvarna i knät och tittar på nyhetsmorgon. Mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0