Ääääntligen Morgon- VÄLKOMMEN!!! :P

such a night! DAMN! Jag var så dödens sketa trött här på småtimmarna så ja inte visste vart ja skulle ta vägen!! Då tog jag mig en yttre rond, en lååång rond ute i den råa morgonluften, och så ringde jag till Johnny och snackade lite skit me han.

Det gjorde susen, nu överlever jag en stund till, TACK JOHNNY!!! :D

Har även haft besök utav Stisse från seccen en stund på natta, drack lite kaffe och snackade om livet. Trevlig Norrlänning det där! :D

Idag ska ev Mackan komma till mig, vi funderade på att gå ut och fiska, grilla korv och dricka bira. Fan så trevligt!!

Hoppas bara man hinner piggna på sig tills dess :O

Nu får jag iaf snart äntligen gå och SOOOVA fy tusan så skönt det ska bli att få snarka ikapp med med fågelkvitter !! Har ju knappt sovit något alls på 2 dygn!! :O

Jag önskar er alla en alldeles underbart härlig magisk, skön solig och varm dag!!

Over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0