A day full with crap..

Börjar bra.... matlådan läcker ut i väskan (kladd överallt)
Dodgen pissar bensin som faan.... (Brandrisk runt cowboysara) ( obs! håll er på avstånd!!!)
Den har ju inte läckt bensin sen det hände på statoilmacken i Skärblacka!! Men jag hade tydligen missbedömt den förbrukade bensinmängden  denna gång... (soppamätarn lever sitt egna liv..)

Så då blev det överfullt i tanken och rann över, eftersom min tank inte är helt tät finns det inget stop..... så bensinen pissar vackert nu tills den kommit under den nivå där det läcker ut.

Nu är jag iaf på jobbet.

Vi får väll se hur denna dag kommer te sig.... jag har inga förhoppningar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0