0.0 i flås..

Var ju ut och joggade imorse, 15 minuter, åh jag var HELT slut!!
Man har ju 0.0 i flås.... NOT GOOD, not good at all...

Imorgon tänker ja ställa mig på vågen igen åh se hur mycket jag GÅTT UPP denna vecka.... morr!! :O
Blir en joggingtur imorgonbitti igen först. Fy faan, bävar för den redan!!

Apråpå springa.., så verkar Ullis lite bättre i tassarna nu, skönt! men det dröjer nog ett tag innan hon kan börja springa igen, tror jag... OM mamma nu vågar sig på det igen, hon har sånna skuldkänslor för det som hände :( Stackars mamsen, men det är ju sånt som kan hända. tyvärr.

Nej nu ska ja jobba en stund till, sen åker jag till stallet och löslongerar Shakira en stund.

Vi hörs sen då! Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0