VADÅ VAKEN MED TUPPEN??

Vadå vaken med tuppen?? Snarare med Nattugglan!! :P Blev väckt 03.15 av min hund som yassade fram och tillbaka mellan sängen och dörren, och för att riktigt låta ordentligt klampade han snarare runt istället för att tassa. Det visade sig att han var akut pissnödig PLUS att han ville ut och jaga DET som gått på tomten, det var VÄLDIGT intressanta dofter kl kvart över 3 på nAtten tydligen..
Den härliga sidan med att va hundägare....OR NOT! :)

WELL, sitter och dricker mitt kaffe nu i vanlig ordning, åh vad jag verkligen behöver min kaffestund så här på morron, naken och osminkad vill ja dricka kaffe i minst 30 minuter på morgonen innan ja orkar göra mig iordning! Mycket viktigt.

Börjar kl 07.00 på cola.

Nu har ja dock suttit och druckit kaffe i en timma snart, så nu börjar ja få riktigt brottom!! :O

Vi hörs senare!!!

ROGER ÖVER, ROGER UT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0