Mycket hästliv nu

Just nu springer det runt 2 st besiktningsmän här i huset, testar skorstenet och lyser runt med ficklampor längs väggarna,, undrar om huset kommer hålla för en sprängning??? :O
Vaknade upp i morse av ett sms från min gruppledare som berättade att jag fått förlängt 2 månader på cola,, han sa det ser ljust ut för dig här i framtiden.. Kanske får jag en fast tjänst där var det lider...??? Det är ju jättebra, fast och heltid....men det är blandade känslor, fast jag vågar inte tacka nej till en fast tjänst som dessutom är heltid. Men då pajas nog mina planer om att bli bonde.
well....det ordnar sig på nå vis,, :)
Har även börjat lägga ut lite trådar om boende :)
Är mycket häst nu som händer,, nu på fredag är det träning för Eva Malmström, den 8e april är det öppen träning, den 14e är det träningstävling, jag ska vara med i klasserna: trail at hand, trail, ranchtrail och pleasure! har jag precis bestämt. Lika bra att ta tjuren vid hornen så att säga (min nervositet) Sen den 5-6 maj är det mountain shooting clinic!! Sen har jag anmält mitt intresse för roping träning!!! Mycket nu! :D kul!

Nu ska ja strax till stallet!

tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0