Stads-Älgar

Här är 2 bilder från idag när Shakira och jag tränar bro...mer avslappnad häst får man ju leta efter.. ;)



Hon gick jäkligt bra idag på detta bettlösa träns, skit nöjd! :D

Medans syrran och jag red så kom en älgko och hennes kalv och tittade på, ca 50 meter från banan stod dom och titta, och efter en stund la dom sig ner för att vila medans vi red,va då stads älgar, heeelt orädda!!
Försökte naturligtvis ta bilder men med min dåliga kamera telefon gick d sådär,, ni får väll se om ni hittar älgarna här på fotona, ja ser dom, men ja vet ju oxå om var dom är :)
När vi hade ridit färdigt och jag började ta undan trailbanehindrerna reste dom sig igen och gick sin väg :) skitfina!!






Nu e jag hemma igen och har bärt 10  lass med ved, så nu sitter ja på trappen och njuter av en kall och bloggar lite :) Ska strax in och göra middag!
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj, har aldrig hört någon som har en mustang faktiskt, trodde de bara fanns som vildhästar, men där ser man :) Häftigt :)

2012-03-29 @ 17:50:01
URL: http://ppetite.blogg.se/
Postat av: cowboysara

nee, finns nog inte så många av dom, vet att det ska finnas en hingst i norge och sen finns det ett stuteri med den här sortens mustanghästar i danmark, dom har jag haft kontakt med :)

2012-03-29 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0