RANCHWORLDADS

Sitter och letar frenetiskt efter wade sadlar, googlar och googlar, försökt att hitta nåt här i Sverige men det e dåligt med det...iaf av den prisklassen jag kan ge, ser ut som om ja måste beställa från usa,, Plötsligt trillade jag in på en riktigt cool COWBOY sida!
As rolig sida med sadlar , hästar m.m. till salu plus rancharbeten!!
Skulle kunna sitta och glo där lääänge!! :D

Hur som haver, man bor ju helt klart i fel land, det är ett som e säkert!

Idag kommer Birgitta Freiter till stallet för att hålla lektioner, synd nog så missar jag det pga av att jag jobbar 12 timmars pass...(morr) *suck* :O
Men tror jag hinner med att se lite av den sista lektionen hon har. Alltid intressant att se olika hästmänniskor , hur dom tränar, lär ut. Finns alltid nåt att lära, tycka el inte tycka!

Men imorgon ska jag ju rida för Eva Malmström igen! Det var braaa länge sen, har inte ridit för henne (eller någon annan) sen jag hade Elvis på Häståkeriet på Djurgården i Stockholm!

Shit hon kommer nog skälla ut mig för min dåliga sits/ridning :O haha! Well,,, då vet man ju iaf sen vad jag måste träna på :P

Ska bli kul!

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0