Maaaaat!!!!

Jahapp, kl är 14:27. Och i och med det har jag paserat halvtid, har varit rätt okey dag idag än så länge,,peppar peppar   har snackat lite skit med grabbarna  på cola, fikat, ätit lunch, ronderat å fikat igen och ut och gått lite till osv. Nu fikar ja iaf IGEN åh längtar redan till middags matlådan,, denna längtan till mat när ja e på jobb måste ju helt klart vara PSYKISK. När jag får göra ordning min mat i mikron och sen äta den, så behöver ja inte glo på klockan, för då e ja upptagen med att mumsa på maten.
Åh sen när man e klar med det råkar man såklart titta till på klockan igen och upptäcker då till sin glädje att kl har gått ca 10 minuter  framåt på dagen, och i och med det är ja vips 10 min närmare hemgången!!!
Sjukt va?!! Ja säger ju det! det är PSYKISKT det här med maten och jobbet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0