Lonesome Cowboy

Okey, nu börjar det bli illa, det rycker redan i min "gå vidare tarm" Jag vill ha en förändring NU!
Jag trivs inte i min tillvaro just nu, ingenting känns bra förutom stället där jag har hästen och att ja får ha hästen på samma ställe som syrran,. men resten trivs ja inte med.
Mamsen e världens gulligaste å snällaste men ja vill inte bo där, jag längtar ut på landet igen. Att bo i stan på det här viset är inte kul, man blir tex deppig över att behöva träna hunden på trista asfaltsvägar istället för mysiga kringelikrokiga grusvägar som ringlar fram genom åkerfält och små röda söta  och gulliga byar.
Jag har tröttnat på att vakta folk hitan och ditan, att bli sittandes i timtal inomhus medans våren bara blomstrar förbi därute.
Idag har ja letat hus från uppsala ända ner till skåne! Vet inte vart ja vill bo men på LANDET ska jag bo, sen får d va vart tusan som helst känner jag just nu, går ju alltid att flytta...*suck* för jag lär ju inte hitta mitt drömboende än, känns inte så iaf.
Ja är en rastlös själ med ett romantiskt sinne för hur mitt liv ska se ut..
Jag är en lonesome cowboy...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0