Idag har varit en bra dag

Har fått lite gjort idag, det är alltid härligt att få det :) Jag har inhandlat massa hästmat, vitaminer, och hundmat, även lite god middag och en 3 liters dunk me rött :P
Sen så har jag cyklat med Arraz, packade cyklarna på flaket , mamma och jag och begav oss ut mot stallet där jag visste en trevlig väg, Det var oxå Ullis premiär tur och hon skötte sig bra!

 vovvarna i dodgen

Sen efter cykelträningen så åkte vi till stallet och mockade, och jag red Shakira på banan medans vovvarna och mamma tittade på. Idag tränade vi bara att svinga lassot i galopp. Styra hålla koll på tyglar samt lassot utan att nåt ska trassla in sig är inte det lättaste, dessutom ska ja försöka svinga lassot utan att fånga Shackens huvud.....öööh....hehe...fast det gick bra, i slutet fick mor spela ko och springa mot mig och Shacken samtidigt som vi sprang mot henne och försöka fånga hennes ben, men jag missade båda gångerna, (vi prövade två gånger) haha! mamma tyckte inte om att leka ko....wounder why...????? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0