I takten med våren..

Okey, 2 timmar lite drygt kvar till halvtid....mmm...yippie... :/
Solen lyser ute idag med, måste det vara så förbannat bra väder när JAG jobbar?!
well.... d e bara att sitta vackert i 8 timmar till, ja har ju iaf avverkat 4 timmar redan.
Jag känner mig så taggad att träna Shakira mer från marken, det är så fantastiskt kul! Tror jag ska ta mig till taures arena och låna deras roundpen. Extra kul att träna i en sån, det gjorde jag mycket med Elvis, men med Shakira har ja knappt gjort nått sånt med, och ALDRIG i en roundpen, men ja tror det skulle vara välldigt nyttigt för oss!
Att träna i roundpen är nästan roligare än att rida! Jag blir jämt lika fashinerad över hur JAG kan förflytta en hel häst med bara kroppsspråk, utan någon fysisk kontakt, det e lika coolt varje gång! :)
kanske man ska börja lite med "frihetsdressyr" :) vi får se vart d leder! Men skönt att ibland få känna sig peppad och manad och få nya ideer m.m. Jag tappar tyvärr sånt lite för ofta, allt blir så långrandigt och tråkigt och jag har inga ideer om nånting. Men så emellanåt, tex nu blomstrar ja av ideer och saker jag vill göra me Shakira, kanske är det för att våren är på väg??
Då känns ju allt mycket lättsammare, i takten med att solen kommer och ljuset kommer känns allt bara bättre och bättre .

Ha det bra så länge! tjaoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0