hanar och löptikar...

joo men visst att det blev en GOD NATT...  dET VAR EN hemsk NATT, HAR KNAPPT SOVIT NÅGOT ALLS!! Vi  har ju en liten tjej som löper, ullis..och så har vi en liten schäfer hanne  (brorsans) som vi är hundvakt till... det var inte lyckat,, mamma stängde in ullis hos sig och jag fick ha hanarna i mitt rum. Aro har tjutit , hoppat upp och ner i sängen 100. 000 gånger, gnällt, försökt öppna dörren, tjutit igen osv... jag blev heeelt yxtokig på han så  ja bara skrek rätt ut...1000 gånger inatt!!!
Arg som ett bi var jag. Och så skulle man upp kl halv sex å ta emot nästa hund! Det var min sömn d , denna ledighet!! :((

Stängde dock in Aro 2 timmar imorse och försökte sova lite nu på morron istället,, så nu har ja iaf fått sova 1 timme. Känner mig typ bakis, för att ja inte fått sova.

NU ska jag försöka göra nån nytta, om ja orkar.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0