drömma sött

sitter i soffan, vaken än, med pirr i kroppen.
Har varit i stallet och mockat o grejat efter jobbet, sen hem, gjorde mig en varm macka och sen blev det tv4 film. Med ett sällskap i datorn, haha, vart som en tv kväll ihop fast det är flera mil ifrån,, konstigt det här med den här surfvärlden!
Well nu ska jag iaf sova som en stock! Är ju toktrött ju! Imorgon och på tidag är jag ledig, skönt! Tror ja ska ta en sväng imorrn efm, när ja e klar med stallet och så, men först ska jag ta hand om besiktningsmän som ska komma och besikta huset inför grannens sprängning.

Nu ska jag sova riktgt sött...har redan en dröm att drömma, favvo drömmen!

God natt på er allihoopa! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0