Dodge till Salu

Har varit en lugn dag idag på hemmaplan, städat i hundarnas hundgård, bärt ved, cyklat med hundarna (båda två)  Och så har vi gräddat våfflor till lunch,, syrran skulle ta hand om Shakira idag, vilket ja ångrade så fort jag sagt det,,, saknar henne enormt om ja inte får träffa henne varje dag,, men imorrn igen får ja träffa min älskling!

Och så till det tråkiga..tror Dodgen håller på att rasa eller nåt, den växlar ganska dåligt igen, iaf ibland, och så har det blivit nån läcka någonstans under motorn så det blir stora fläckar under bilen, tror det kan vara bensin, ser för tunt ut för att vara olja, och varken motoroljan eller växellådsoljan har minskat enligt stickan. :(( Så jag tror det blir ett för stort och dyrt projekt att fixa så idag satte jag ut den på annons på blocket. :((
Känns ju skittråkigt då jag verkligen gillar den bilen. det är ju min älskling :)

Men men, what to do, man e ju varken bilmekaniker eller miljonär, tyvärr.

Imorgon är det jobb igen så nu har jag söndagsmys så att säga :)

Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0