Sarah Bäckman och armbrytning

måste bara säga att i förra inlägget blev ett ord felskrivet såg jag... :P Det skulle ha varit läsare, inte lärare...fast det kanske ni förstod :P

Nu har jag jobbat 12 timmar, vart i stallet hos Shakira och så har jag även hittat en ARMBRYTNINGSKLUBB i stockholm!!! :D

Sarah Bäckman är världsmästare flera gånger om i armbrytning, jag kontaktade henne idag och frågade vart det fanns klubbar i Stockholmsområdet. Hon berättade att dom höll hus i Fryshuset, så då är det bara att bege sig dit!! KUL! Nu jävlar ska det brytas arm här!!

Kanske kan va bra ,,me mitt dåliga humör och allt....
t.o.m. ,amsen har regerat på mitt humör och tycker ja e riktigt argisnt, ja e som brottarbritta på nytt! (kallades det när ja var liten, för att jag bla brottade ner en dubbelt så gammal pojke som jag från en gunghäst, som jag ville ha för mig själv. Så jag slog helt enkelt ner han och satte mig på hästen själv)
Och så hade ja ju i övrigt ett jävla humör, brorsan fick ju sina slag här och där.... :P

Ja kanske borde coooola ner mig lite????

Jag skyller på ADHD.

nU SKA JA IAF SOVA I HUNDRAÅTTIO!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0