Ridit Lektion med Shakira

Har precis kommit hem efter en lång och rolig ridlektion för Eva Malmström! ÄNTLIGEN är Shakira TRÖTT!!
Det var riktigt nyttigt för henne, tror vi red ca 2 timmar!!
Vi tränade på lite olika trailhinder, öppna grind, gå runt med en bom runt en tunna utan att man tappar bommen, red olika övningar i en fyrkant av bommar osv. Jätte kul och jättenyttigt, dessutom red jag barbacka...(vilket var VÄLLDIGT nyttigt för mig! :D
Eva sa till mig att hon tycker det är dags att jag rider på stångbett med Shakira nu :) Det var ju roligt att höra! Trodde inte vi var redo för det än :)
Imorrn ska ja jobba och dan efter,, så Shakira får vara kvar på gårn dom dagarna,, vågar inte ta ut henne en hel dag utan tillsyn med greenguarden på,, ifall hon tar av den, det får bli på fredag istället.

Har även hunnit med att träna Arraz idag, han var jätteduktig och vi åkte inte ner i nåra diken och inga nya skador... PUH! Va sköönt!! :P

Nu måste ja skynda mig i säng!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0