Problem...

Är lite deprimerad idag, känner mig välldigt besvärad över min och Shakiras situation.
Shakira står nu ensam i stallet, det är juni månad och hon har ännu inte fått komma ut på sommarbete. Dessutom måste ja ta hand om henne själv nu när alla är borta på sommarbete, jag vet inte hur det ska gå till när jag jobbar å allt... :((
Stackars Shakira kommer va helt ensam och ja kommer inte kunna hinna göra något annat än att jobba och passa fodringstider, blir mycket bilkörning.... och ingen fritid.

Men värst av allt är att Shakira är helt ensam.

Idag följde jag med Lina och Fredrik till sommarbetet när dom skulle lämna Elvis och Fiddeli där....jättefint bete....jättemycket gräs.....ALLDELES för kraftigt bete för Shacken!!!

Så nu står vi här och måste leta nytt bete till råga på allt!! Inte alls stressande....

Här kommer iaf lite bilder på Elvis och hans nya gäng i sommarhagen, en iskall regning dag med endast 5 grader ute, rena rama vintervädret!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0