Gick in i hagen med atityd!

Frukost idag kl 07.00 : Mexikansk pizza, KALL.



moomsigt!! :D

Sen drog jag iväg till stallet



Åkte iväg till Kalsvik och var där kl 8.00, väntade in Fredrik som skulle hämta upp mig och så skulle vi lämna en bil kvar så vi slapp gå tillbaka.





Sen red vi ner hästarna till hagen, jag red barbacka, gick bra, men hon höll bra fart (hon visste vart hon skulle,,om man säger så)

Sen släppte vi dom i hagen och det gick lugnt och fint, hon började äta genast, sket dock fortfarande i resten av flocken.











Gick även smärtfritt på vägen hem, hämtade hem henne vid halv 2.

Jag tog ett djup andetag innan ja gick in i hagen, sen gick jag in med attetyd och höll den hela vägen hem.
Shakira gick bakom mig hela vägen, hysteriskt gnäggande halva vägen men sen lugnade hon ner sig och gick tyst bakom!

Så bara så  ni vet...HON ÄR INTE TILL SALU LÄNGRE!!!! :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0