en enda jävla röra

Alltså nu håller jag verkligen på att få krupp på allt och alla! Inklusive mig själv, ja e så förbannat less på att alltid behöva leta, leta efter nåt som ja inte ens verkar veta vad det är, leta och leta efter en förändring. Jag vet ju vad jag vill men varför kan ja aldrig nå det??!!! Hur svårt ska det vara???!!! Ska det va så här hela tiden, hela livet att man ska behöva leta efter nåt annant, nåt som gör livet liiiite roligare och mer lättlevt att leva???
Varför kan jag aldrig någonsin få till det jag vill?
Jag begär ju inte så mycket ...tycker jag, att va bonde eller klövvårdare e väll inte för mycket begärt? Det är ju inte så att ja plötsligt vill vara president eller professor!! 
Fan va allt ska va tillkrånglat hela tin.
Åh så som ja har det nu gillar ja inte vantrivs både här och där just nu, så då letar man nytt boende, ett nytt liv och samtidigt försöker ja nå det jag vill nå att jobba med kor.
Det är så jäkla rörigt allt hela tiden!!
Hur som helst mår jag inte bra av allt kaos som är just nu med hästen, sommarbetet osv. och denna vantrivsel ja har här i Stockholm. Jävla skitliv man lever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0