Vi kan kalla han för..

God morgon alla bloggläsare!
Hoppas ni sovit gott, det har iaf jag! Som en klubbad säl!
Nu sitter ja här på jobbet igen, äter en ost och skinkmacka och dricker äppeljuice med ACEROLA.. ?? :)
Såklart colas egna äppeljuice!
Brukar alltid starta dagen med att plocka fram en juice i colas kylar.
 
Snart hoppas ja kunna blogga lite flitigare och med mer bilder igen då min Cowboy gav mig hans gamla telefon ( "min cowboy" Har ett namn, vi kan kalla honom Johan)
Hur som helst, nu när ja väl har en telefon igen som funkar med MMS osv så, såklart funkar inte mms/sms funktionen på bloggen då istället :( TYPISKT, men dom har lovat att det ska funka snart igen. Så vi får väll hoppas på det då.
 
 
 
Vi hörs senare igen! Ha en bra dag nu allihopa! P & K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0